Бібліотека громади: рекламно-іміджеві послуги
Сьогодні перед бібліотеками постають важливі питання пошуку нових шляхів
створення позитивного іміджу, що викликає необхідність просування діяльності
бібліотеки, тобто її рекламування.
Розпочала захід заступниця директора з питань наукової роботи Марія ДОВГАНЬ, яка звернула увагу на налагодженні постійного діалогу між користувачем і бібліотекою, адже така інформаційно-комунікаційна діяльність книгозбірень сприяє успішному виконанню своїх функцій. «Сьогодні бібліотеки дедалі більше нарощують свою присутність в інтерактивному середовищі, активно використовують соціальні медіа, переорієнтовують бібліотечні стратегії розвитку на користувача: «бібліотека-користувач», «бібліотека-бібліотека», «користувач-користувач», - повідомила вона.
Продовжила онлайн захід завідувачка науково-методичного відділу Тетяна МАКАРЕЙЧУК, яка підвела підсумки моніторингу «Моделювання базової мережі публічних бібліотек області» та наголосила, що для ефективного бібліотечного обслуговування мешканців громади найкраще зарекомендувала себе модель «Публічна бібліотека з філіями», яка має в мережі центральну бібліотеку з відповідними функціями.
Фахові рекомендації з рекламно – іміджевої
діяльності публічних бібліотек
презентувала головна методистка науково-методичного відділу Алла ЛУПАН , яка
детально зупинилася на використанні різноманітних засобів та каналів
розповсюдження реклами з метою просування інформації про бібліотеку, її послуг
і продукції.
Своїм досвідом «Радіоінформація – ефективна іміджева послуга бібліотеки для громади» поділилася директорка Централізованої бібліотечної системи з філіями Сокирянської міської ради Оксана ГЕОРГІЯН у відеопрезентації «З вами бібліотека» (радіорубрика на ТРО «Сокиряни – СOK-FM»).
На жаль, у зв’язку з повітряною тривогою, учасники
майстер-класу не встигли поділитися своїми ідеями та напрацюваннями з
рекламно-іміджевої діяльності книгозбірень.
Немає коментарів:
Дописати коментар