Семінар для бібліотекарів, які хочуть, щоб користувачі заходили до бібліотеки і виходили з неї з посмішкою, а потім поверталися до бібліотеки разом з татом, мамою, дідусем, бабусею, чоловіком, дружиною, дітьми, друзями, а можливо ще й з котом і псом.
Організатори:
Де: онлайн (на платформі Zoom після реєстрації та перегляд трансляції на сторінках організаторів у Фейсбуці)
Коли: 2 травня, четвер, 10.00-13.00
Говоритимемо про:
- Чому сучасна бібліотека - це клієнтоорієнтована та сервісна?
- Клієнтський досвід і сервіс у бібліотеці
- Складові бібліотечного сервісу
- Яким є сервісний бібліотекар?
- Стандарт сервісності: що це, як налаштувати та поміряти?
- Практичні кейси
Немає коментарів:
Дописати коментар