№
|
Зміст
роботи, назва заходу
|
Напрямок
роботи
|
Форма роботи
|
Категорія
|
Термін і
місце проведення
|
Відповідальні
|
1.
1.1
1.2
1.3
|
Основні
завдання бібліотеки територіальної
громади (далі ТГ).
Створення бази даних про культурно-економічний профіль
ТГ.
Виявлення категорій та вивчення потреб реального та
потенційного користувача.
Підвищення іміджу бібліотеки
|
Позиціювання ролі та місця публічної бібліотеки в
територіальній громаді
|
Підготовка звіту, план роботи, участь у
державних, обласних, районних програмах.
1.1. Нова
модель обслуговування, новий клуб за інтересами, відкриття пункту видачі,
пересувки; нові партнери: дитячий будинок.
Інклюзія в
бібліотеці
1.2.
Вивчення певної групи користувачів: (молоді мами, самотні, читаюча сім’я);
втрачений читач (скільки), пустий формуляр.
1.3. Використання соціальних мереж,
волонтерство, анкетування, реклама
|
|
Грудень – січень
Бібліотека
|
Бібліотекар
|
Приклад
|
|
Підготовка звіту за 2021 рік
|
Планування та звітність
|
Заповнення
таблиць: основні показники, додаткові показники, електронна версія
|
|
Січень
|
Бібліотекар
|
|
Створити «Клуб молодих мам»
|
|
Клуб за
інтересами, який включить 10 люд.
|
|
I кв.
|
Бібліотекар
|
|
Розмістити у Фейсбуці інформацію
|
|
15
запрошень на бібліотечні заходи, 5 повідомлень про книги, фото заходів,
пізнавальна інформація
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
Провести вивчення потреб користувачів
|
|
3
анкетування, 2 онлайн опитування
|
|
Протягомроку
|
Бібліотекар
|
2.
|
Конкретні
показники, яких треба досягти
|
|
Таблиця:
користувачі, відвідування, видача (по кварталам)
|
|
I кв.
|
Бібліотекар
|
3.
|
Інформаційне
та довідково-бібліографічне обслуговування
|
|
Кількість
довідок. Кількість абонентів інформації, кількість бібліотечних уроків.
Формування картотек.
Дні
інформації. Дні спеціаліста, папки-досьє для Центру регіональної інформації,
європейської інформації.
ПДГ
(скільки скористалися)
|
|
|
|
Приклад
|
|
Залучення абонентів інформації: індивідуальної;
групової
|
|
Інформувати
6 фахівців зі спеціальною освітою;
Інформувати:
колектив сільської ради, школу, агрофірму (4)
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
Створити дві папки-досьє (підприємства села, грантові
програми громади)
|
Підтримка роботи Центру регіональної інформації
|
Папка-досьє
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
Надати 90 довідок (на ставку)
|
Ведення другого розділу «Щоденника»
|
Довідка
усна, письмова
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
Провести бібліотечні уроки екологічної тематики
|
«Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року».
Ціль 11:
забезпечення відкритості, безпеки, життєстійкості і
екологічної стійкості міст, інших населених пунктів);
Ціль 15:
захист та відновлення екосистем суші…
|
Бібліотечний
урок
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
4.
|
Формування,
вивчення, збереження бібліотечного фонду
|
|
Придбати
(накладні),
Списати
(акти) … книг, … періодики;
Переоблік
(акти);
Перевірка
фонду (розділ «цінна література»)
(акти);
Перехід на
УДК (перешифрування)
|
|
Протягом року
Списання по кварталах
|
Бібліотекар
Голова відповідної комісії ТГ
Бухгалтерія
|
5.
|
Творчі
акції. Участь в реалізації
державних, обласних програм, проєктів, конкурсів, промоція читання,
краєзнавча робота. Заходи мережеві, поза бібліотекою
|
Формування культурно-дозвіллєвого центру ТГ
|
Виставки,
Інформаційна
підтримка,
Бібліотечні
зустрічі,
Голосні
читання,
Краєзнавчі
розвідки,
Вшанування,
Вечори,
Обласні
конкурси,
Тижні,
Місячники.
|
|
Протягом
року відповідно до «Календаря знаменних дат», «Пам’ятаймо!»,
Координаційного
плану НМВ ЧОУНБ ім. М. Івасюка
|
Бібліотекар
|
Приклад
|
|
«Пилип Орлик та ідеали української нації»
|
Мережевий захід
|
Виставка
для участі в обласному віртуальному каталозі виставок
|
|
Жовтень
|
Бібліотекар
|
|
«Вершини української поезії»
|
СТРАТЕГІЯ
розвитку читання на 2021–2025 роки
«Читання як життєва стратегія»
|
Поетична зустріч
|
|
Березень (до Дня п оезії)
|
Бібліотекар
Викладач української літератури
|
|
«Краєзнавча бібліотечна пропозиція – громаді»
|
Участь в обласному конкурсі проєктів
|
Міні-проєкт
|
|
Вересень (до Дня бібліотек)
|
Бібліотекар
Посадова особа громади
відповідальна за культуру
Вчитель…
|
6.
|
Підвищення професійної кваліфікації, розвиток особистості.
|
Участь бібліотек у проєкті «Дія. Цифрова освіта».
Реалізація договору про співпрацю між ЧОУНБ ім. М.
Івасюка та територіальною громадою
|
Семінари,
тренінги тощо (за планом науково-методичного відділу ЧОУНБ ім. М. Івасюка).
|
|
|
|
Приклад
|
|
«Бібліотека – краєзнавчий контент громади»
|
Відповідно плану роботи НМВ ЧОУНБ ім. М. Івасюка
|
Майстер-клас
|
|
Листопад
|
Бібліотекар
|
|
«Фаховий візит до колеги»
|
|
Набуття професійного досвіду
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
7.
|
Фінансово-економічна
та господарська діяльність
|
|
Придбання
комп’ютерної техніки (скільки, що);
Дизайн
приміщення (ремонт, стелажі, облаштування прилеглої території, пандусу);
Фінансування:
на зарплату (1, 0,5 ст.),
на
комплектування, за рахунок проєктів.
|
|
Протягом року
|
Бібліотекар
Відповідальна особа громади
|
Немає коментарів:
Дописати коментар