середа, 3 травня 2023 р.

 

Проблемний семінар «Актуальні питання бібліотечної статистики»


3 травня фахівці Чернівецької ОУНБ ім. М. Івасюка взяли участь у проблемному семінарі «Актуальні питання бібліотечної статистики», який організували спеціалісти НБУ ім. Я. Мудрого на виконання наказу Міністерства культури та інформаційної політики (МКІП) від 04.04.2023 №154 «Про подання статистичних та адміністративних звітів». 

   Розпочала онлайн захід заступник генерального диpeктоpa з наукової роботи HБУ iм. Я. Мудрого, заслужений працівник культури України Наталія Розколупа, яка детально зупинилася на новій формі звітності 6-НК і розповіла, що необхідно враховувати у процесі   ïї заповнення.

    Облік роботи бібліотек у віртуальному просторі пояснила заступник директора з питань використання нових інформаційних технологій HБУ iм. Я. Мудрого Світлана Бакан, яка ознайомила учасників із зручним і багатофункціональним сервісом від компанії Google для аналізу інтернет-сайтів та мобільних додатків Google Analytics.

   Питання узгодження показників державних форм статистичної звітності і електронної системи моніторингу базової мережі публічних бібліотек України (ЕСМаР) висвітлила завідувачка науково-методичного відділу НБУ ім. Я. Мудрого Світлана Кравченко.

    На завершення, віртуальні учасники семінару (бібліотечні фахівці) отримали відповіді на заздалегідь надіслані запитання

   Онлайн захід відбувся на платформі Zoom, а також транслювався на  ФБ-сторінці науково-методичного відділу НБУ ім. Я. Мудрого.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар